Folosim tehnologii de tip cookies pentru a-ți asigura o experiență cât mai plăcută de utilizare a
site-ului.
Această tehnologie ne permite să analizăm performanța site-ului, să îi îmbunătățim permanent
funcționalitățile și să afișăm un conținut personalizat, în funcție de preferințele tale. De asemenea,
utilizăm fișierele de tip cookies pentru activitățile specifice publicității în mediul online, pentru
promovarea produselor și serviciilor financiare oferite de Credit Europe Bank. Nu stocăm informații
personale sensibile, cum ar fi adresa ta sau parole, în cookie-urile pe care le folosim.
Site-ul nostru utilizează cookies pentru a îmbunătăți permanent experiența de browsing, prin
livrarea într-un mod eficient și sigur a unui conținut cât mai relevant pentru fiecare
utilizator în parte. Consultă Politica de
Cookies. pentru a înțelege ce sunt și modul în care aceste fișiere sunt folosite de
către Credit Europe Bank pentru a aduce beneficii utilizatorilor în navigarea pe website-ul
www.cardavantaj.ro
Cookie-urile strict necesare
Aceste cookies sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze corect. Fără încărcarea lor,
conținutul nu va fi afișat corespunzător, îngreunând astfel navigarea și blocând anumite
funcții. Acestea nu necesită acordul tău.
Acest cookie este utilizat pentru a urmări sesiunea unui utilizator, pentru a
menţine o stare logată.
Durată: Cookie de sesiune – Până la închiderea browserului
Operat de către: Credit Europe Bank
Acest cookie este autogenerat de server, sub forma unui număr la întâmplare şi
are rolul de a menţine utilizatorul conectat între vizitarea paginilor.
Durată: Cookie de sesiune – Până la închiderea browserului
Operat de către: Credit Europe Bank
Necesar acceptării politicii de cookie a băncii
Durată: 30 de zile
Operat de către: Credit Europe Bank
Cookies de analiză a utilizatorilor
Contorizează vizita ta ca vizită nouă sau ca vizită recurentă, în funcție de frecvența
accesării
site-ului. Scopurile sunt statistice. De asemenea, în funcție de tipul vizitei și al
istoricului
de navigare pe site-ul www.cardavantaj.ro
conținutul
web poate varia, pentru a fi relevant intereselor tale. Aceste cookies pot identifica țara
și
orașul din care este vizitat site-ul cu scopul de a afișa conținut relevant utilizatorilor
dintr-o anumită zonă geografică. Dacă nu permiti plasarea/accesarea acestor fișiere, nu vom
ști când ai vizitat site-ul nostru și nu vom putea să-i monitorizăm performanța. Selectarea
opțiunii Activ (DA) pentru acest scop implică acordul tău pentru plasare/accesare de
informații
care să facă relevantă experiența ta de navigare pe site-ul nostru.
Acest cookie este utilizat pentru a distinge utilizatorii unici, prin alocarea
unui număr generat la întâmplare ca identificator de client. Acesta este inclus
în fiecare solicitare de pagină dintr-un site şi este utilizat pentru calcularea
datelor utilizatorilor, sesiunii şi campaniilor, pentru rapoartele de analiză a
site-urilor.
Aceste module de cookie sunt asociate cu Google Analytics şi permit colectarea
de informaţii despre modul în care utilizatorii interacţionează cu site-ul. Sunt
utilizate pentru a determina sesiunile/ vizitele noi, timpul de navigare al
site-ului, paginile vizitate, sursele de trafic ale site-ului. Cookie-urile
colectează toate informaţiile într-o formă anonimă, fără a stoca vreo informaţie
personală despre utilizator.
Acestea sunt utile pentru îmbunătăţirea conţinutului şi funcţionalităţii
site-ului, astfel încât să servească cât mai bine utilizatorilor.
Durată: utma – 2 ani, _utmt – 10 minute, _utmb – 30 de minute,
_utmc – pana la sfârşitul sesiunii browserului, _utmz – 6 luni
Acest cookie este setat atunci când un utilizator ajunge pentru prima dată pe o
pagină cu scriptul Hotjat. Este utilizat pentru menţinerea User ID-ului, unic
pentru acel site, în browser. Acest lucru asigură că vizitele ulterioare, pe
acelaşi site, vor fi atribuite aceluiaşi ID.
Regăsite în sessionStorage. Se actualizează atunci când începe o înregistrare a
utilizatorului (utilizatorul efectuează o acţiune pe care Hotjar o înregistrează).
Durată: Cookie de sesiune – Până la închiderea browserului
Acest cookie salvează locația utilizatorului, pentru a putea oferi informații
corespunzătoare în pagini (exemplu: cel mai apropiat ATM)
Durată: 2 ani
Operat de către: Credit Europe Bank
Colectionează informaţii despre acţiunile utilizatorilor care ajung pe site prin
intermediul platformei Facebook, cu scopul de a eficientiza conversiile, de a
optimiza anunţurile plătite şi pentru a realiza campanii mai eficiente pentru
utilizatori.
Durată:Cookie de sesiune – Până la închiderea browserului
Permit aflarea vizualizării de către un utilizator a unei reclame online, tipul acesteia și
timpul
alocat vizualizării respectivului mesaj publicitar. Astfel de cookies sunt folosite pentru
targetarea
publicității online. Aceste cookies stochează informații despre conținutul vizualizat, nu și
despre
utilizatori. Selectarea opțiunii Activ (DA) pentru acest scop implică acordul tău pentru
plasare/accesare
de informații care să permită plasarea de conținut publicitar în funcție de interesele
tale.
Aceste modele cookie sunt asociate cu Doubleclick/ Google Marketing Platform,
serviciu oferit de Google, şi sunt utilizate pentru publicitate. Acestea permit
oferirea de anunţuri relevante utilizatorilor, prin coordonarea anunţurilor pe
toate dispozitivele şi măsurarea evenimentelor de conversie.
Durată: 2 ani
Operat de către: Google Marketing Platform - .doubleclick.net
Aceste modele de cookie sunt asociate cu Google şi sunt utilizate pentru
servirea anunţurilor publicitare. Ele servesc în măsurarea intercţiunilor cu
anunţurile, prevenirea afişării anunţurilor de prea multe ori, urmărirea
acţiunilor pe site a utilizatorilor care dau click pe anunţuri, măsurarea
conversiilor.
Aceste module de cookie sunt asociate cu Facebook şi sunt utilizate pentru
furnizarea campaniilor publicitare. Sunt folosite pentru a colecta date despre
interesele utilizatorilor, comportamentul în site a utilizatorilor, măsurarea
interacţiunilor cu anunţurile, măsurarea conversiilor.
Aceste modele de cookie sunt asociate cu platforma de publicitate Adform A / S
Denmark şi sunt utilizate pentru servirea anunţurilor publicitare relevante
pentru utilizatori, pentru îmbunătățirea rapoartelor de conversie sau a
performanțelor campaniilor publicitare, sau pentru a împiedica afișarea aceleiași
reclame de mai multe ori la același utilizator. Nu conțin informații personale,
cum ar fi nume, prenume, adrese de email etc.
Cu AVANTAJ2go ești mereu conectat la universul CardAvantaj!
Ai acum la dispoziție prima aplicație pe mobil destinată cardurilor emise de Credit Europe Bank și promoțiilor de la CardAvantaj!
Îți vezi instant soldul și tranzacțiile cardurilor tale de la Credit Europe Bank, descoperi rețeaua extinsă de parteneri CardAvantaj și profiți de toate promoțiile!
Instalând aplicația AVANTAJ2go poți vizualiza sumele disponibile în contul tău, ultimele tranzacții efectuate cu cardul, bonusul acumulat (disponibil doar pentru CardAvantaj), precum și valoarea ratei lunare. În plus, vei fi mereu conectat la ultimele campanii si promoții la magazinele partenere din rețeaua CardAvantaj.
Descoperi ușor magazinele partenere poziționate pe hartă (conform coordonatelor GPS), precum și numărul de rate disponibil la fiecare în parte, campaniile active în rețeaua de parteneri și nu numai.
Oricând vrei să faci cumpărături online îți poți activa/dezactiva cardul tău pentru plățile online;
În plus, ai posibilitatea de a te autentifica folosind datele tale biometrice (amprenta sau Face ID).
Descarcă aplicația AVANTAJ2go și conectează-te chiar acum la cardul tău emis de Credit Europe Bank!
APLICAȚIE GRATUITĂ
Descarci, instalezi și te înregistrezi gratuit în aplicație. Nu trebuie să faci niciun drum în sucursală sau să suni ca să poți utiliza aplicația.
CONTROL ASUPRA CARDULUI TĂU
Verifici instant soldul, istoricul tranzacțiilor din luna curentă, bonusul acumulat (disponibil doar pentru CardAvantaj), suma minimă de plată (disponibil doar pentru cardurile de credit).
MOBILITATE
Ai acces oricând și de oriunde la rețeaua de sucursale și ATM-uri Credit Europe Bank și la întreaga listă de parteneri CardAvantaj.
CAMPANII ȘI PROMOȚII
Afli în orice moment informații actualizate despre campaniile și promoțiile la magazinele partenere din rețeaua CardAvantaj.
Ce este AVANTAJ2go?
AVANTAJ2go este prima aplicatie pe mobil destinata informatiilor despre cardurile emise de Credit Europe Bank si promotiilor de la CardAvantaj.
Care sunt functionalitatile puse la dispozitie de aplicatia AVANTAJ2go?
Iti vezi instant soldul si tranzactiile cardurilor tale de la Credit Europe Bank, poti vizualiza sumele disponibile in contul tau, tranzactii efectuate cu cardul, bonusul acumulat (disponibil doar pentru CardAvantaj), precum si valoarea ratei lunare.
Descoperi usor magazinele partenere pozitionate pe harta (conform coordonatelor GPS), precum si numarul de rate disponibil la fiecare in parte
Vezi informatii despre campaniile active de la CardAvantaj;
Oricand vrei sa faci cumparaturi online iti poti activa/dezactiva cardul tau pentru platile online;
Te poti autentifica folosind datele tale biometrice (amprenta sau Face ID) sau un cod PIN pe care il stabilesti doar tu.
Care sunt costurile aplicatiei AVANTAJ2go?
Instalarea, utilizarea si inregistrarea in aplicatie sunt gratuite.
Trebuie sa inchei contract pentru a obtine AVANTAJ2go?
Nu, nu trebuie sa inchei un contract separat pentru a descarca, instala si a te inregistra in aplicatia AVANTAJ2go. Tot ce trebuie sa faci este sa intri in App Store / Google Play pentru a descarca aplicatia, iar la inregistrarea in aplicatie sa fii de acord cu Termenii si Conditiile aplicatiei.
Pentru ce sisteme de operare este disponibila aplicatia AVANTAj2go?
Aplicatia AVANTAj2go poate fi instalata pe smartphone-urile cu sistem de operare iOS 10+ sau Android 5.0+.
Mi-am schimbat intre timp numarul de telefon si nu ma pot inregistra in aplicatie. Cum pot modifica numarul de telefon cu care sunt inregistrat la banca pentru a primi SMS-ul cu codul pentru inregistrare?
Daca ti-ai schimbat numarul de telefon intre timp, este necesar sa te prezinti intr-o sucursala Credit Europe Bank si sa faci actualizarea datelor personale care s-au modificat.
Trebuie sa ma inregistrez ca sa accesez AVANTAj2go?
Poti descarca, instala si folosi aplicatia (fara a avea acces in meniul Carduri) fara sa fie nevoie sa te inregistrezi in aplicatie. Daca doresti sa ai acces si la meniul Carduri si sa vizualizezi continutul complet, este necesar sa te inregistrezi si sa te autentifici de fiecare data.
Cum pot sa resetez PIN-ul pentru accesarea AVANTAJ2go?
Pentru a reseta PIN-ul si a putea accesa AVANTAJ2go, este nevoie sa contactezi serviciul clienti CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international).
Cum pot schimba PIN-ul aplicatiei AVANTAj2go?
Pentru a-ti schimba PIN-ul aplicatiei AVANTAJ2go accesezi meniul aplicatiei MAI MULTE > selectezi icon-ul din dreapta sus Setari > Alegi optiunea Schimba codul PIN.
Cum pot schimba limba aplicatiei?
Pentru a-ti schimba limba aplicatiei AVANTAJ2go accesezi meniul aplicatiei MAI MULTE > selectezi icon-ul din dreapta sus Setari > Alegi optiunea Alege limba si selectezi limba dorita.
Ce se intampla daca introduc de mai multe ori gresit codul PIN?
Daca introduci de 3 ori PIN-ul gresit, contul aplicatiei iti este blocat automat si este nevoie sa contactezi serviciul clienti CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international).
Care sunt cardurile pe care le pot adauga in aplicatia AVANTAJ2go?
In aplicatia AVANTAJ2go poti adauga toate cardurile emise de Credit Europe Bank Mastercard/VISA pentru persoane fizice.
Cate carduri imi pot adauga in aplicatia AVANTAJ2go?
Poti adauga in aplicatie toate cardurile de credit si debit pe care le detii la Credit Europe Bank.
Ce fac daca nu ma descurc si am nevoie de ajutor in utilizarea aplicatiei?
Daca intampini dificultati in instalarea, inregistrarea sau folosirea aplicatiei, ai la dispozitie: informatiile disponibile pe www.crediteurope.ro si pe www.cardavantaj.ro sau poti contacta serviciul clienti CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international).
Membrii familiei/persoanele imputernice/detinatorii de carduri suplimentare pot avea acces la AVANTAJ2go?
Nu, doar tu esti singura persoana care poate instala pe dispozitivele personale aplicatia si te poti inregistra. Iti recomandam sa nu comunici unei alte persoane datele tale personale sau alte coduri de acces.
Pot accesa AVANTAJ2go cand sunt plecat/plecata din tara?
Da, poti accesa in orice moment si de oriunde aplicatia si informatiile despre cardurile tale emise de banca, daca ai conexiune la internet! Daca esti in roaming, nu uita ca trebuie sa achiti costurile operatorilor de telefonie legate de utilizarea internetului in roaming.
Care sunt datele necesare pentru a ma putea inregistra in aplicatia AVANTAJ2go?
Inregistrarea in aplicatia AVANTAJ2go se face folosind fie CNP si numarul de telefon inregistrat in relatia cu banca, fie codul de client si numarul de telefon inregistrat in relatia cu banca.
In aplicatie regasesc si extrasul cardului de credit?
In AVANTAJ2go poti vizualiza suma minima si suma totala de plata aferente ultimului extras de cont emis. Pentru mai multe detalii, te rugam sa iti accesezi extrasul de cont primit pe email sau posta.
Ce pot face daca am sters din greaseala aplicatia AVANTAJ2go de pe telefon?
Nu este nicio problema daca stergi aplicatia din greseala de pe telefon, o poti reinstala oricand, iti poti adauga din nou cardurile si accesa informatiile despre cardurile tale.
Ce fac daca mi-a fost furat/am pierdut telefonul pe care aveam instalata aplicatia?
Te rugam sa contactezi serviciul clienti CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, inclusiv international).
Pot instala aplicatia pe mai multe telefoane mobile?
Da, poti instala aplicatia pe mai multe telefoane cu sistem de operare iOS10+ sau Android 5.0+.
Cat de des sunt actualizate informatiile in AVANTAJ2go?
Informatiile din AVANTAJ2go sunt actualizate in timp real.
Cum pot sa-mi activez device-ul pentru a primi push notification pentru tranzactiile online?
Activarea sau dezactivarea serviciului 3D Secure pentru cardurile principale de credit sau de debit se realizeaza prin accesarea meniului „MAI MULTE”, submeniul „Setari”, optiunea „Foloseste acest device pentru autentificare 3D Secure”.